fbpx

FAQ

Her kan du finde svar på de fleste spørgsmål. Kontakt os gerne hvis du mod forventning ikke finder det svar du søger.

Hvad koster en frokostordning?

Pris

Prisen på en frokostordning hos Nordic Food Service afhænger af jeres ønsker samt antallet af spisende.
Prøv vores frokostberegner på forsiden, hvor du kan få en indikation af både indhold og pris.

Prisen for leveringen er afhængig af jeres leveringsadresse samt eventuelle specielle forhold omkring leveringen. Skriv til os på info@nordicfoodservice.dk for en konkret pris.

Hvordan får jeg en frokostordning eller kantineordning?

Kontakt os gerne i dag så vi kan begynde dialogen omkring behov og ønsker for netop jeres virksomhed
info@nordicfoodservice.dk eller på tlf. 78 76 25 60.

Hvad er minimumsbestillingen?

Vi har et minimum på 20 kuverter

Serveringen af frokosten samt retur service

Nordic Food Service anretter maden på passende service, skåle samt fade. Transporten af maden sker i kasser samt  termokasser. Det brugte service skal stilles klar, rene og fri fra madrester. Vores chauffører tager servicen fra dagen før med når frokosten leveres.

Hvad og hvor Kan jeg se dagens menu?

Senest torsdag i ugen før sender vi jer et overblik over den efterfølgende 2 uger. Menuen kan kun tilgås gennem vores ordre-system som du finder login til i menuen “Kunde login”. Bemærk at du skal være kunde og oprettet for du kan tilgå systemet.

Er der mad nok?

Det korte svar er JA det gør i. Vi beregner cirka 700 gram mad pr. person i vores frokostordninger.
Frokosten er sammensat så i er sikre på at få en varieret og smagsfuld madoplevelse.

Hvor hurtigt kan vi starte op på en frokostordning?

I de fleste tilfælde kan vi starte en frokostordning op 2 dage efter vores samtale. Der vil dog i nogle tilfælde være variabler og forhold som gør at det tager en dag eller to mere end normalt.

Hvad er deadline for bestillinger, rettelser og afbestilling?

Deadlinen i vores ordre system er torsdag kl 12:00 til ugen efter, i kan dog altid kontakte os hvis i på ugen har brug for flere kuverter, rettelser, forplejning etc.

Hvad er betingelserne og hvad med betalingen?

Opsigelsen af frokostordningen løbende kåned + 1 måned.
Betaling er fakturadatoen + 8 dage med mindre andet er aftalt.

Hvordan og hvor bestiller frokostordningen?

Du bestiller frokost, møde forplejning og andet via vores online bestillingsportal hvor du bliver oprettet når du bliver kunde hos os.

Hvor leverer I frokost?

Som udgangspunkt leverer vi frokostordninger i hele Midtjylland, Østjylland fra århus nord, til syd for Kongeåen samt middelfart og omegn. 

Hvornår leverer I frokosten?
Når vores køkkener er færdige med at lave dagens frokost, pakker vi bilerne og kører ud på dagens ruter. . I fortæller os hvornår I senest ønsker frokosten leveret, hvilket vi så tilrettelægger vi de daglige ruter.
Vi får gæster eller skal have reception?
Du kan senest dagen før bestille ekstra kuverter hvis jeres virksomhed får gæster udefra.
Hvad kan vi bestille udover frokosten?

På vores bestillingsportal kan i se hvad kan bestille. Der kan blandt andet bestilles ekstra frugt, sandwich, salater, morgen produkter, non-food, drikkevarer og diverse ekstra sager. I kan se mere om vores koncept under menupunktet “360 koncept”

Kan flere I virksomheden få adgang til ordre-systemet?

Ja, vi tilbyder en virksomhedsspecifik løsning hvor der er en ansvarlig pr. afdeling som kan bestille.

Tager I højde for allegener og andre behov?

Ja det gør vi. I kan bestille frokost baseret på den enkelts behov, ud fra allegener, laktose, uden gris, vegetar etc.

Kan jeg få en kok med ud til vores arrangement?

Ja det kan du sagtens, vores kokke følger maden fra start til slut og sikrer at jeres ønsker for arrangementet bliver opfyldt.

Åbningstider

Hverdage: 07:00 - 16:00

Tilbagelevering af service:
Mandag - lørdag: 08:00 -14:00