FAQ
Her kan du finde svar på de fleste spørgsmål. Kontakt os gerne hvis du mod forventning ikke finder det svar du søger.
Hvad koster en frokostordning?
Prisen på en frokostordning hos Nordic Food Service afhænger af jeres ønsker samt antallet af spisende.
Prøv vores frokostberegner på forsiden, hvor du kan få en indikation af både indhold og pris.
Prisen for leveringen er afhængig af jeres leveringsadresse samt eventuelle specielle forhold omkring leveringen. Skriv til os på info@nordicfoodservice.dk for en konkret pris.
Hvordan får jeg en frokostordning eller kantineordning?
Kontakt os gerne i dag så vi kan begynde dialogen omkring behov og ønsker for netop jeres virksomhed
info@nordicfoodservice.dk eller på tlf. 78 76 25 60.
Hvad er minimumsbestillingen?
Vi har et minimum på 20 kuverter
Serveringen af frokosten samt retur service
Nordic Food Service anretter maden på passende service, skåle samt fade. Transporten af maden sker i kasser samt termokasser. Det brugte service skal stilles klar, rene og fri fra madrester. Vores chauffører tager servicen fra dagen før med når frokosten leveres.
Hvad og hvor Kan jeg se dagens menu?
Senest søndag i ugen før sender vi jer et overblik over den efterfølgende 2 uger. Menuen kan kun tilgås gennem vores ordre-system som du finder login til i menuen “Kunde login”. Bemærk at du skal være kunde og oprettet for du kan tilgå systemet.
Er der mad nok?
Det korte svar er JA det gør i. Vi beregner cirka 700 gram mad pr. person i vores frokostordninger.
Frokosten er sammensat så i er sikre på at få en varieret og smagsfuld madoplevelse.
Hvor hurtigt kan vi starte op på en frokostordning?
I de fleste tilfælde kan vi starte en frokostordning op dagen efter vores samtale. Der vil dog i nogle tilfælde være variabler og forhold som gør at det tager en dag eller to mere end normalt.
Hvad er deadline for bestillinger, rettelser og afbestilling?
Hvad er betingelserne og hvad med betalingen?
Betaling er fakturadatoen + 8 dage med mindre andet er aftalt.
Hvordan og hvor bestiller frokostordningen?
Frokosten er sammensat så i er sikre på at få en varieret og smagsfuld madoplevelse.
Hvor leverer I frokost?
Hvornår leverer I frokosten?
Vi får gæster eller skal have reception?
Hvad kan vi bestille udover frokosten?
Kan flere I virksomheden få adgang til ordre-systemet?
Tager I højde for allegener og andre behov?
Kan jeg få en kok med ud til vores arrangement?
Tager I højde for allegener?
" MAD LAVET AF MADELSKERE
TIL MADELSKERE "
Åbningstider
Hverdage: 07:00 - 16:00
Tilbagelevering af service:
Mandag - lørdag: 08:00 -14:00
Webdesign af I-Vækst